mandag den 16. januar 2012

Tyskland!

Heej bloggen.
Ja, jeg ved godt, at jeg er en spade til at blogge. Det er ikke lige hverdag, det sker. Jeg skal nok blive bedre til det. Men jeg er kommet hjem fra Tyskland. Jeg havde en meget hyggelig tur med min familien, selvom jeg var syg. Jeg shoppede egentlig bare, eller ikke bare. Det var jo feeeeeeeedt! Men fredag var jeg i Flensborg. Jeg troede, at det egentlig bare var grænsen, der hed det haha. Det viste sig faktisk, at det var en meget stor by. Jeg købte to trøjer der, som i kan se på billederne under.

Jeg har længe ønsket mig en skjorte lignede. Så jeg var bare glad, da jeg fandt den her. Den er købt i en butik der hedder Cobus til cirka 75kr. eftersom den var på tilbud.

Jeg har længe ønsket mig en skjorte i en rødlig farve. Den her skjorte er super fed, eftersom den er lidt oversize. Det kan jeg godt lide. Den er købt i New Yorker til cirka 45kr. Den var også på tilbud, meget endda.


- Dagen efter jeg havde været i Flensborg, så var jeg i Hamborg. Det er virkelig, virkelig en stor og forvirrende by. Først var jeg nede ved havnen, så var jeg på Starbucks <3333333. Så shoppede jeg. Her er lidt billeder af hvad, jeg købte. Det meste er købt på tilbud :-)



Denne t-shirt er købt i Weekday til 150kr.

Den her skjorte er købt i H&M til 180kr.

Toppen er købt i Monki til 45kr.

Toppen er købt i Monki til 45kr.

Skjorten er købt i Weekday til 350kr.

Toppen er købt i Monki til 30kr.

Den her strik er købt i Monki til 280kr.


T-shirten er købt i Weekday til 150kr.

Jeg købte også et par vans. Jeg har ikke fået taget et billede af dem endnu. Det gør jeg senere, så enten kommer der et billede senere eller imorgen. En af dagene kommer der "Dagens outfit". Jeg vil smutte op til en veninde nu, og få lavet min matematik aflevering :-(
Hav en god aften.

1 kommentar:

  1. Hejsa, super fed blog du har!
    Er blevet fast læser - håber du også vil blive det på min :-)
    Hilsen Mette.

    http://minegenbl0g.blogspot.com/

    SvarSlet