mandag den 9. januar 2012

9 Januar............

Hej bloggen.
Det bliver lige et kort blog indlæg i dag. Jeg er nemlig så træææææt. Efter min meget kedelige skoledag, valgte jeg at tage indtil byen med en god veninde. Jeg fik købt en ny fin sandfarvet skjorte fra Cheap Monday, den var sat nedtil 200 fra 400. Jeg havde jo fået et gavekort i julegave til Weekday, så hvorfor ikke bare købe skjorten. Mens jeg gik rundt og kiggede derinde fandt jeg også mine ynglings bukser fra Cheap Monday, de var sat nedtil 87kr. så dem købte jeg også lige med. Så var jeg lige et smut forbi Joe også hjem. Nu ligger jeg bare i min seng og ser lidt tv for en gangs skyld med min søde mor. Det er nu også hyggeligt.

Tog bare lige et hurtigt billede af det, undskyld.

"En sand ven er en, der tror på dig, når du selv er holdt op"

- Jeg har tænkt meget over det citat, hvem af mine venner ville egentlig være der, hvis det skete?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar