mandag den 2. januar 2012

Mit outfit of the day!

Mit outfit of the daaaaaaay.
Det skulle gå lidt stærkt med det billede. Mine bukser er fra cheap monday, og hættetrøjen er fra h&m. Så er der min skjorte.. Jeg var hjemme ved min farmor en dag. Hun havde lige ryddet op. Så jeg tænkte bare for sjov at kigge, hvad der var deri. Der lå blandt andet den her skjorte. Jeg synes, at den virkelig er fed. Jeg kan godt lide sådan nogle ting, som har en anden værdi.. Noget der kun findes en af. Jeg er virkelig glad for den skjorte. Min dag i dag er bare gået med at gøre klar til skole imorgen. Ligner jeg en der orker, nej vel:-(.

Jeg må hellere komme igang med mine lektier. I må hygge jer.
- Fie.


4 kommentarer:

  1. Hej Fie!
    Jeg faldt lige over din blog og hvor er den bare fin! Kig hellere end gerne forbi min blog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig rigtig glad!

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Jeg kigger din blog nu:-).

    - Fie.

    SvarSlet
  3. Fedt outfit. Og hyggelig blog du har dig.
    Vil læse den fremover.

    Kys Sofie
    // wordsofwisdom96.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak. Jeg kigger lige forbi din:-).

    SvarSlet