torsdag den 12. januar 2012

12 januar...

Heeej piger.
Imorgen tager jeg så til Tyskland for at shoppe med min familie, åååh... Det glæder jeg mig til. Jeg elsker nye ting, som andre ikke har. Men sen tur må i høre mere om, når jeg kommer hjem mandag.
Jeg har gået på Vester Mariendal Skole i nu 2 måneder.. Tiden er virkelig gået stærkt. En af mine gamle lærer spurgte mig, er det slet ikke mærkeligt ikke at gå på privatskole, eller om jeg savnede dem. Det er ikke mærkeligt, det er dejligt. Det er noget af det bedste, der længe er sket. Virkelig. Jeg er glad for at gå på vm, selvom det er hårdt til tider. Jeg hader forandringer, så det var meget svært i starten. Men det går godt nu.
Jeg var inde i byen i tirsdags, jeg købte to trøjer og et cover til min mobil. Men jeg blogger fra min iPad, så jeg kan ikke finde ud af endnu at ligge billeder ind herfra, haha.
Men jeg må hellere begynde at pakke, hyg jer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar