lørdag den 31. december 2011

Nytårsaften

Så er det endelig blevet den 31 december - Nytårsaften. Længe ventet! Nå men, jeg blogger nok på et mærkeligt tidspunkt, men jeg er stået op for 3timer siden. Jeg har egentlig ikke nået så meget. Jeg har gået en lang tur min søde hund Futte. Så har jeg været ude med mine søskende for at tænde stjernekastere, eller hvad de nu hedder. Jeg skal snart ud til Fie K. Der skal jeg være sammen med en masse. Jeg skal følges med Mathias derud. Jeg savner ham godt nok. Han har fået lov til at vælge det tøj, jeg har på i dag samt smykkerne. På billedet har jeg dog ikke smykkerne på. Dem skal jeg først lige hente. Så langt er jeg heller ikke kommet endnu, hæhæ. Men jeg glæder mig til at være sammen med de andre, vi skal nok få den bedste aften. Så havde jeg igår en af de bedste dage længe. Jeg har for noget tid siden blevet uvenner med en af dem, der betyder mest for mig. Det er aldrig helt rart. Men han har tilgivet mig nu. Det betyder virkelig meget. Jeg har godt nok manglet ham. Så jeg er glad igen, og glæder mig til at give den maaaax gas i aften. Men i må have et super godt nytår, og pas nu på pølserne. Du har kun 10 af dem, det ville ikke være sjovt kun at have 9 i morgen. Hyg jer!

Synes lige, at i skal have dette søde billede med af min hund Futte. Jeg kedede mig lidt, så hvorfor ikke.
Her er så noget af tøjet. Mine hjemmelavet shorts. Min lilla skjorte fra monki til 280kr. Så har jeg nogle hudfarvet store øreringer i. Min brune læder taske og et sort armbånd. Og ikke mindst mine vans, haha.

2 kommentarer: