fredag den 23. december 2011

24 december

Billedet af juletræet - Droppet.
Hvis i er meget heldige, så kommer der et imorgen. Mit kamera er væk :-( ..
Nå men, nu jeg ved at skrive, så kan jeg fortælle lidt om min juleaften. Imorgen når jeg vågner, så er der en gave til mig ( den plejer at være god ) .. Klokken 12 præcis, der sidder jeg og spiser deeeeeeejlig julemad ovre ved min søde onkel Flemming sammen med min mor, far, søster, bror, mormor og mig. Efter det skal vi åbne gaver. Jeg har allerede været ved at mærke på alle mine gaver. Jeg kan sige så meget som, jeg får et gavekort og nogle bukser - Fedt! Så skal vi spille pakkespil, og efter det skal vi hjem til Aalborg igen. Så skal vi have endnu mere julemad. Gaver igen og pakkespil endnu engang. Men nu snakker jeg lige med Melissa og Signe på skype. Gooood jul venner.
  - Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar