lørdag den 24. december 2011

Juletøj


Mens mine forældre stresser rundt og prøver at blive færdig. Så vil jeg lige hurtig blogge. Jeg lovede igår at smide et billede ind af, hvad jeg tager på idag. Det bliver dog et webcam billede, da jeg ikke har særlig meget tid.Nu skal i se. Jeg fik imorges en karrygul skjorte fra Weekdays, den koster 350kr. Den er super fed. Den passer nærmest til alt. Jeg har fornylig købt et par sorte højtaljede shorts fra monki til 200kr. Dem har jeg taget på dertil. Men jeg synes, at der manglede et eller andet til deet. Jeg valgte at tage en halskæde på, som jeg fik sidste år i gave fra min kære farfar. Han skulle dog ikke være med idag. R.I.P, jeg håber, at du får det fantastisk i himlen. Glædelig jul :-)

2 kommentarer:

  1. Sød blog du har dig! :-) Er fast læser nu, måske du ville kigge forbi min?

    // annabpedersen.blogspot.com

    Btw, fedt outfit!

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Din er også rigtig fin :-D.

    SvarSlet