søndag den 25. december 2011

Juleaften.





Heeeeeeeeeeyaa!
Så er julen endelig overstået. Jeg nåede ikke engang at komme i julestemning. Min juleaften var alligevel rigtig god. Maden var helt i top, og det var stemningen også. Min sure, sure lillebror gjorde det hele meget federe. Mine forældre ville lave sjov med ham, og de gav ham derfor alle hans "bløde" pakker først. Jeg lover jer for, at han blev sur. På ingen måder ville han have tøj, haha. Han løb op på sit værelse, og kom ned med en pose. Han sagde, at han gik på toilet. Mens vi alle anede ingenting om, hvad han var ved .. Kom han pludselig ud "HOHOHOHO, det er julemanden". Gud, jeg elskede ham der. Han er så sej. Nå men, her er billeder af nogle af mine julegaver. Jeg fik uendeligt meget tøj, men jeg kunne i passe noget af det, desværre. Jeg har også meget, som var i forkerte farver. Så det tog jeg heller ikke billeder af. Det må i se på et andet tidspunkt. Men som i kan se på det første billede, så fik jeg min lille nye baby, en iPad. Jeg elsker deeeeeeeeen <3333. Så fik jeg make-up, parfume, lip gloss fra dior og neglelak. På det andet billede er der min nye fjällräven taske, min sorte cheap monday bukser og min cheap monday trøje. Det har jeg ønsket mig længe! Af min søde søster, eller hun er som en søster for mig, der fik jeg en billet til Nik og Jay koncert, haha. Vi finder lige addidasen og perle halskæderne frem. Ej, jeg er sikker på det bliver hyggeligt. Nu kommer der gæster endnu en gang. Jeg må smutte. Men inden da, vil jeg lige fortælle at snart laver jeg et nyt blog indlæg. Der en som har spurgt efter mit maleri og det. Det vil jeg snart fortælle lidt om.

- Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar